OTS Offline
640 / 950
9h 11m
System Instancji
Aktywne Instancje
Black Crypt of Misery 1000+ lvl Level: 1765 Koniec: 12:46
Czolgista
[lvl 1702]
Robic Nima Komu
[lvl 1397]
RICO
[lvl 2013]

Mighty Tunnel of Doom 400-1000 lvl Level: 873 Koniec: 12:57
AfrykanskaMakumba
[lvl 914]
DruiDsoN
[lvl 761]
TO LADNIE
[lvl 915]

Haunted Tunnel 400-1000 lvl Level: 723 Koniec: 12:49
Dead Zapek
[lvl 735]
Priiter
[lvl 826]

Pusta Instancja 1000+ lvl Oczekiwanie na Graczy
Arenziak
[lvl 1336]
Ogarniiam knightem
[lvl 1078]

Statystyki (aktualizowane co 90 minut)
Rozegrane Instancje 10283
Ilość osób, które wygrały 19770
Ilość osób, które przegrały 10109
Maksymalny poziom Instancji 2454
Minimalny poziom Instancji 221
Informacje o Systemie
System Instancji jest systemem, który odpowiada za generowanie losowych lochów jak i odpowiednim dostosowywaniu siły potworów, które się w nim znajdują.
Na śmiałków, którzy się odważą zapuścić w lochy czekają zarówno sława, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pułapki.
Każdy z lochów jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przyszłości pojawią się także lochy dla większej ilości graczy.

Wejść można bardzo łatwo, wystarczy udać się na pierwsze piętro depo i wejść w jeden z teleportów, na chwilę obecną są dwa typy instancji:
  • Dla 400-1000 lvli
  • Dla 1000+ lvli
Instancje zostały podzielone na typy, aby uniknąć sytuacji w których do lochu wejdzie np. 2x 400 lvl i 1x 3000 lvl.
Na chwilę obecną w tym samym momencie mogą być uruchomione 5 instancje, jednak ta liczba wkrótce się zwiększy, jak i zostaną dodane nowe ich typy.

Uwaga! Do lochu można wejść maksymalnie raz dziennie!

Mapy z każdym wejściem drużyny do instancji są losowo generowane. Oznacza to,
że NIGDY podczas wchodzenia do lochu nie będzie się on powtarzał. Daje to nieskończoną ilość możliwych układów mapy!

W każdym lochu może być rozrzuconych po kilka skrzyń z nagrodami.
Zawartość skrzyń jest różna - mogą to być levele, addony, jak i różne przedmioty. Każda z nagród jest zależna od poziomu gracza.
W przyszłości planujemy dodać także system generowania losowych przedmiotów, przez co ich różnorodność jeszcze bardziej się zwiększy!

Sprawa potworów na instancjach zajęła nam trochę czasu.
Specjalnie na potrzeby tego systemu postanowiliśmy stworzyć system poziomów potworów.
Co to oznacza? Od teraz każdy potwór oprócz swoich normalnych właściwości może mieć określony poziom, wraz z ich wzrostem skalują się takie jego atrybuty jak min. siła, życie, doświadczenie, leczenie.

Siła potworów w każdym lochu będzie indywidualnie dostosowywana do siły graczy, którzy będą się w nim znajdować.

Mówiąc ogólnie - system ma bardzo duży potencjał rozbudowy. Można w nim dodawać zarówno mini-questy, nowe potwory, przedmioty jak i całkowicie nowe wyglądy generowanych lochów.
Postaramy się go nie zmarnować i wprowadzać do systemu różne ulepszenia oraz nowości.

P: Czym różnią się poszczególne typy instancji?
O: Jedyną różnicą między nimi jest ilość slotów instancji na typ, a więc np. instancji dla 400-1000 lvli może być jednocześnie 5, a instancji dla 1000+ lvli nawet i 10.

P: Jak długo można przebywać na instancji?
O: Maksymalnie 1 godzinę, po tym okresie gracz jest teleportowany do depo.
Kolejne pytania i odpowiedzi będą dodawane wraz z upływem czasu.

  • Prace nad tym systemem zajęły nam kilka tygodni, na chwilę obecną zajmuje on ponad 2800 linijek w LUA, kilkanaście plików XML i około 200 linijek w C++.
  • Poświęciliśmy kilka godzin na przetestowanie nowego systemu, jednak nie możemy Wam zagwarantować braku błędów, dlatego też w celu ich wyłapania, przez kilka pierwszych dni będzie mogło być uruchomionych maksymalnie 5 instancji.
TeamSpeak VestiaOT Status: Online

Ilość osób:
9 / 64
Załóż konto!
Sklep
103.05 Regulamin - zmieniono punkt 2M
101.05 Zmieniono bronie wielkanocne na ozdoby
201.05 Dodano Riddle House
130.04 Odzielono exhausted na komendę !changesex od innych exhaustedów
329.04 Przywrócono możliwość zmiany recovery keya
Więcej..